Ledig Julhelg..

publicerat i Foto/Bild;
Vi har firat jul och en viss persons 30-års dag ;) i vackra ovansjö med mamma pappa och Nisse.
Jag fick 3 dagar ledigt från butiken vilket kändes oerhört välbehövligt. Nu har jag passat på att vila och umgås med familjen.
Måste tacka för alla fina presenter jag fick på min födelsedag! Så mycket bra prylar..
Av Johan fick jag inget mindre än en imac!, Mamma pappa och Nisse gav mig en Kitchen aid och av kusinerna och mostrarna fick jag fina tillbehör till den, så nu blir det matlagning av högre klass..
Av Tord och Gull-britt fick jag en symaskin samt en jättefin födelsedags duk som hon har sytt själv.
Sen ska jag lukta gott i en finfin parfym som jag fick av Mirjam med familj.
Mina darlings Pa och Pan har såklart hittat på något hemligt till mig också, dom vet hur nyfiken jag är och det enda jag har fått reda på är att den 4:e Mars ska jag befinna mig i skåne med ett pass.. Hjälp!!..

Teuqila börjar för övrigt se ut som en liten rund köttbulle och vill fortfarande bara äta nylagad god människomat och inget annat. Kräsen liten dam det där.. Hon får vitamintillskott och ett par små portioner hills a/d långt in på tungan varje dag, vare sig hon vill eller inte.

Idag har hon och Ouzo varit ute och sprungit i snön när Melwin åkte 4-hjuling =).. Lite skönare temperatur nu på runt -5 grader. Dom andra dagarna har det legat runt -25. 

Kommentera inlägget här :