Compact Living =)

publicerat i Inredning;

Eftersom vi ska flytta till ett ganska litet hus i Åre och Melwin har desto mer leksaker, har jag funderat på hur vi kan lösa det med någon smart idé.
Jag tittade på ikeas loftsängar som verkligen är sååå fula och efter en del sökande på diverse sidor fick jag syn på den här killens hemsida som tillverkar loftsängar att hänga i taket.
En sådan variant får det nog bli till Melles rum, då kanske vi till och med kan få plats med en extra garderob =)..


www.himmelrike.se

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

akta såinte mosters älskling ramlar ner bara:)då blir jag inte glad

2:a kommentar, skriven , av Jessica-Persika:

Smart!

Hittade hans annonser på blocket för ett tag sedan, och de ser verkligne läckra ut!

Jag har glömt om jag frågat.. hur kommer det sig att ni ska flytta? (känner mig lite dum då jag inte kommer ihåg om jag frågat det innan..)

3:e kommentar, skriven , av Linda:

Woow vad läckert! Verkligen smart!! Håller med dig om IKEAs sängar! Sjukt fula!

Hoppas allt är bra med er:)

4:e kommentar, skriven , av Helene:

Visst är det en smart lösning med dom där sängarna. Melle ska få en extra kant så han inte ramlar ner=). Vi flyttar upp till Åre eftersom Johan jobbar där uppe. Han har en restaurang där sedan 2 år tillbaka. Vi har pratat ganska länge om att kanske flytta ifrån storstan, så nu kände vi att det va dags. Mina föräldrar ska också flytta senare i år.

5:e kommentar, skriven , av per mårtensson:

Va kul! Man tackar så mycket. Beröm för det man gör känns alltid bra.

Mvh, Per

Kommentera inlägget här :