Vårat Hus!

publicerat i Inredning;
Nu är det klart, vi har köpt hus i Åre.. Jag som va så inställd på Ovansjö har ändrat mig och nu blir det som sagt Åre istället. När vi fick syn på det här huset på Hemnet så bara kände jag direkt att där vill jag bo. Ska jag flytta till Åre så vill jag bo där och ingen annan stans sa jag till Johan, och så fick det bli.
Huset är bara 70+10kvm och har en underbar utsikt över Åresjön och byn. Det finns möjlighet att bygga till också om man vill. Igår skrev vi kontrakt och den 20/5 får vi flytta in.
Ska bli helt underbart med ett eget hus, så som vi har längtat efter det...


Utsikt från vardagsrums fönstret.

Liten friggebod på tomten.




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Amelie:

åhh gud va fint :)

får komma å hälsa på när ni flyttar, kommer att sakna er mycke! kram

2:a kommentar, skriven , av Helene:

Ja, ni måste komma upp ofta!! Annars får jag lappsjuka.. Haha

3:e kommentar, skriven , av Jessica-Persika:

Nämen oj vad fint Helene!! Vilken utsikt!

Vilka fina kläder du har lagt in i shopen dessutom.. hur var det man gjorde nu igen för att handla som vip-kund.. ^^ harkel



Nämen Nisse! Vad länge sedan jag såg honom! Han handlade alltid ärtor och pannkakor hos mig, när jag hade restaurangen. Hälsa honom så gott om du träffar honom.



Menta och Tequila är jättesöta i sina halsband!

4:e kommentar, skriven , av Josefin & Tony:

Vilket charmigt hus och vilket läge!! Blir smått avundsjuk och sugen på att flytta till Åre... Hi, hi!



Hälsa familjen!



Kramar från Josefin & Tony!

Kommentera inlägget här :