Melwin 6 år!

publicerat i Lite av varje;
Idag för exakt 6 år sedan föddes min ögonsten Melwin.. Han är allt för mig, den finaste på jorden helt enkelt..
Tiden rusar verkligen iväg och till hösten början han skolan och allvaret.
Känns på något sätt lite vemodigt att han börjar bli så stor, han är dessutom inne i en fas nu när han kallar mig Johan, Mormor, morfar, farmor och farfar vid namnet istället för tex "mamma"..
Men han förblir min lille gubbe oavsett hur stor han är =).
Idag har vi varit på Liseberg och efter det blev det besök på Bamboo, Melles favvo restaurang näst efter Burger King då såklart..



Presenter på morgonen..

Tårta med sex ljus blev det på tappen..

Liseberg innan vi åkte Jukeboxen, efteråt mådde jag illa i ca 2 timmar**urk**

Mamma och Melle utanför Bamboo.. The classic one..

Kommentera inlägget här :