Aj min mage..

publicerat i Lite av varje;
Har varit en riktigt intensiv vecka.. I onsdags åkte vi till Borås djurpark med dagis, efter att Melwin på natten till Onsdag vaknade och va dålig i magen.. Han va trots det pigg på morgonen och envisades om att han absolut ville följa med dit.
Eftersom vi bara va utomhus och åkte egen bil så tänkte jag att det gick bra, så vi åkte. Stackarn va jättehängig där men ändå duktig.
På eftermiddagen började intensivkursen i simskolan på Sörredsgården. Nu går han 10 dar i sträck varje dag klockan 14.00. Sen få vi hoppas att gubben har lärt sig simma.
Igår skulle jag varit på butiken och börjat inventera alla mina kläder på webshopen som jag ska ta med mig till Åre, men eftersom jag lyckades åka på en släng av magsjuka från Melle så orkade jag bara åka direkt hem efter jobb och simskola.
Väl hemma satt jag matt och trött i säkert 5 timmar och stämde av lagret på mina web kläder som skulle varit klart i början på veckan.
Till råge på allt så försov jag mig imorse och vaknade 5 över 6 när vi öppnar klockan halv 7 på tappen. Som tur är var Nisse här och kunde styra upp dom första minutrarna..

Imorgon bär det av till Vänersborg på hundutställning. Mentas första officiella och förhoppningsvis Teuqilas sista innan valpar kommer, om det nu blir några.. Får se på Tisdag..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ulrika:

Då ses vi i Vänersborg då! :)

2:a kommentar, skriven , av Linda:

Ugg... magsjuka är ingen vidare!

Jag tänker så mycket på Teuqila nu... hoppas hon mår bättre nu så hon kan rå om ev. bebisarna i magen o kamma hem ett cert till i vänersborg:)!

Stort lycka till på utställningen både Teuqila och Menta!

Stora kramar till er!

3:e kommentar, skriven , av Helene:

Du är så gullig Linda! T mår så bra hon kan nu och äter som en häst kan jag meddela =)

Tror faktiskt hon har en eller två små där inne..

Kommentera inlägget här :