Planer

publicerat i Inredning;
Nu är planeringen i full gång för huset i Åre. Vi har ju målat så gott som allting vitt, och jag har köpt en supermysig lila matta på Mio som vi ska ha i vardagsrummet.
I Melles rum har Johan satt upp loftsängen och målat den vit. Därunder ska han få en myshörna med sin röda Fatboy Junior och lite diodlampor i olika färger som jag köpt på Ikea. Kanske han kan önska sig en liten vägg tv också i födelsedags present så blir myshörnan komplett sen.
På ena väggen i hans rum ska jag måla ränder i Rött, Turkos och någon mer färg.. Sen har jag beställt en turkos rund matta till hans rum också. Hoppas nu han lär sig sova där inne, tror egentligen det är mest jag som kommer tycka det är jobbigt att inte få snusa jämte honom..
Johan har köpt en grästrimmer som han kört med på tomten eftersom den är som en äng med massa tuvor och buskar. Snacka om att jag har jobb framför mig, med att dra upp diverse rötter. För jag vill ju ha en fin gräsmatta..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda:

Vad spännande! Det låter som att det kommer bli riktigt fint när du är färdig :) Massvis med bilder vill vi se här i bloggen framöver!!

2:a kommentar, skriven , av Lori:

Skulle bara önska er en trevlig Midsommar! Jag var på väg bort till dig förra helgen för att säga hej men något fick din uppmärksamhet och sen var stunden borta om man säger så. Lillkillens Moloregnkläder har min Noah grön av avund:) Aprapå det, har ni Paul Frank i butiken? Jag är galet sugen på ett par gummistövlar men hittar ingenstans. Iaf, ha en underbar helg med mycket mys och mat..gärna sol med! Kram /Lori och gänget

3:e kommentar, skriven , av Helene:

Åh så synd att du inte kom fram.. Jag blir så fokuserad på ringarna och har bara ögon för alla fina hundar.., haha. Hoppas vi ses på någon annan utställning snart =). Vi har haft small Pauls gummistövlar men dom är slut nu tyvärr, jag kommer inte få in mer kläder från dom eftersom det är så svårsålt.. Jättetråkigt för jag tycker också om deras kläder..

Glad midsommar önskar vi er också!!

Kram

/Helene

4:e kommentar, skriven , av Helene:

Jag lovar Linda, det kommer massa bilder sen!!

Hade varit så himla skoj om du tog med dig barnen och kom upp och hälsade på oss där uppe någon gång.. Då hade vi kunnat åka skidor och ha skoj..

Glad midsommar =)

Kramisar

/Helene



Kommentera inlägget här :