Så fina presenter..

publicerat i Inredning;

Idag har vi fått två inflyttningspresenter =). Ett kom med posten i ett jättesött paket med röda prickar och rött siden band.. Det var en jättevacker fruktskål i stål från Mirjam med familj.
Den står på köksbordet nu och glänser =).
Sedan kom Cissi med blombud från Svärmor och svärfar. Två fina krukväxter med pelargoner i mina favorit färger Cerise och ljus rosa.
Tack så jättemycket nära och kära, det värmer verkligen =).
Melwin har lekt med Teodor hela dagen idag och dom har haft jätteskoj. Teodor är Cissis och Jonas son.
Här har spelats Chack, gungats i hängmattan och busats med hundar. Ouzo och Teuqila blev helt tokiga och va helt galna här ett tag. Dom har nog haft lite tråkigt när vi hållt på och grejat med inflyttningen i snart 3 dagar.
Jag trivs jättebra häruppe än så länge, fast det är klart att jag saknar mamma pappa och Nisse då såklart..





Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mikka:

Åh jag blir helt avundsjuk på erat hus i Åre, ser otroligt vackert ut!

Tänk om man hade modet att flytta så långt ifrån Göteborg!

2:a kommentar, skriven , av Helene:

Åh tack!! Ja, det tog mig 3 år innan jag bestämde mig.. Men nu känns det helrätt =).

Kom du upp också vet ja!!

Kommentera inlägget här :