Vilken överraskning!!

publicerat i Foto/Bild;

Jag och mamma skulle åka till Ikea för att titta på en soffa.. Helt plötsligt körde vi av vid liseberg. Där släppte mamma av mig och sa att jag skulle stå och vänta..
Vadå vänta? Hur länge då?? Jag stod där säkert i 20 minuter då mina darlingar Pa och Pan plötsligt dök upp och överraskade mig.. Vi gick in på Liseberg och därinne stod Jeanette och väntade på oss. Vilken överraskning!!
Mina kära vänner ville fira av mig nu när jag ska flytta..
Vi körde fem kamp spelade på chokladhjul, jag och Nettan åkte Balder som va så jäkla läskig och så råkade vi träffa på Johan och Melle som också hade slinkit in på Liseberg utan att jag visste något.
Efter Liseberg gick vi till Taras och åt riktigt god mat och delade på en flaska vin.
Jag fick ett jättefint fotoalbum med massa gamla bilder och roliga dikter.. Snyft.. Hur ska det här gå?? Tur att det finns msn och snabba tåg =)
My Best friends I Love You!!





Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sarah:

Värst vad du hänger på Liseberg, jag jobbade inte dne dagen heller :) Jag och min pojkvän tänkte åka på hundutställningen i Borås på söndag, kommer ni dit eller? Det skulle vara väldigt roligt att träffas innan eventuellt valpköp om det blir några valpar till julen =) Vet du vart utställningen ligger, vilken tid allt startar och priser m.m? Ha det så bra, kramar Sarah.

2:a kommentar, skriven , av josefina:

Tittar bara in för att säga ha en trevlig mångdag =)

3:e kommentar, skriven , av Helene:

Hej Sarah!

Vi kommer tyvärr inte till Borås eftersom vi flyttar till Åre nu på torsdag.. Så skoj att ni ska åka och titta, då får du se en massa fina hundar. Bra också för dig att hitta lite fler kontakter, ifall det inte skulle bli något till vintern för Teuqila..

Tävlingarna brukar börja vid 9.00 och det brukar kosta ca 50kr per person att gå in. Sedan är det bra att köpa ett program så man hittar till rätt ring där Chihuahuaorna ska tävla.

Jag vet inte var i Borås det är men det står säkert skyltat när man kommer dit.

Kram Kram

/Helene

4:e kommentar, skriven , av Linda:

Åhh vilka härliga vänner du verkar ha <3

5:e kommentar, skriven , av Lori:

Men vad gulligt! Vilka underbara vänner:) Ser ut som ni hade riktigt mysigt:):)

Kommentera inlägget här :