Allt har sin tid..

publicerat i Foto/Bild;
Igår sålde jag min del i My Baby (butiken) till Per-Anders. Efter 4 år med uppbyggnad, från tom lokal till idag en fungerande Baby/Barnbutik och massa härliga minnen, känns det nu konstigt att lämna.

Men allt har sin tid och jag kommer nu satsa på min webbshop istället och hoppas att den kan ge lika mycket roliga och lärorika timmar.

Mamma hittade den här artikeln ur Torslanda tidningen i samband med starten hösten 2005. Kolla in Melle, så liten han var då =)


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mikka:

Jag blir kund i webbshoppen så fort jag skaffar barn, se till att hålla igång den i flera år, hihi

2:a kommentar, skriven , av Helene:

I Promise =)

3:e kommentar, skriven , av Leonora - The Magic Memories:

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

Kommentera inlägget här :