Dreampaws

publicerat i Hundar;

En anldedning till att jag vaknade som en zombie i morse va nog att jag satt uppe lite väl länge igår kväll. Har jag väl gett mig in på ett projekt så måste jag bara slutföra det, sån är jag.. Fick för mig att jag skulle ändra på designen på http://www.dreampaws.se/ (min hund hemsida).
Lättare sagt än gjort, kan en del i photoshop men inte ens en bråkdel av alla funktioner som finns där..
Jag ljuger inte när jag säger att jag satt i typ 2 timmar och försökte få typsnittet rätt, eftersom det va något slags filter på som gjorde att det visades ojämt?!.. Tillslut fick jag iallafall till det någorlunda och här är resultatet.
Kanske skulle gå en photoshop utbildning förresten...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ulrika:

Jag kan inte heller Photoshop, får nog lära av min dotter ;) Vill börja använda det för man kan göra sjukt mycket snyggt! Snygg hemsida förresten. Gillar när de är så stilrena och grå/vita med lite färgdetaljer. När mitt abbonemang gått ut för min hemsida ska jag nog ta och lära mig hemside-snickeri och flytta den till ett annat webbhotell, för på 123minsida kan man inte göra så mycket, allt bygger på mallar. Fast det är perfekt när man är helt novis :)

2:a kommentar, skriven , av Helene:

Tack va gullig du är =)

Nu ska jag anta din utmaning och svara på hundformuläret.

Kommentera inlägget här :