Fredag!

publicerat i Shopping;
Känner mig lite lagom seg idag. Nu när jag stigit upp 5.30 5 dagar på raken så känns det riktigt gött att det är fredag och snart helg. Imorgon är jag ledig, underbart.

Melwin åkte i onsdags upp till Åre med farmor och farfar så jag blir både barn och jobbfri imorgon. Hmm undra vad man ska hitta på då??.
Känns skönt att inte ha några planer alls. En sak vet jag i allafall att jag ska ta mig an och det är träningen. Jag ska köra ett riktigt svettigt cykel pass imorgon och lyssna på bra musik på hög volym, så det så.

Kollade förresten in lite snygga plagg från H&M igår kväll. Vet inte om jag ska beställa något. Behöver ju faktiskt spara pengarna nu..


Morgonrock för 249kr

Nattlinne 149kr


Kjol 298kr


*Vill också ha* Stövel från Brandos Rules by Mary 1599kr

eller svarta. Vilka är snyggast?

Kommentera inlägget här :