Gött jobb!

publicerat i ;
Måste säga igen att det är skönt att va tillbaka på tappen!! Massa goa kunder och full rulle för det mesta.. Någon dag ska jag ta med kameran hit och föreviga vår mack, för om ett par månader så finns den inte kvar.
Pappa & mamma tycker ändå det är rätt skönt för då kan dom förhoppningsvis ta det lite lugnare och göra sånt som dom inte haft möjlighet till tidigare. =)
Nu ska jag snart ut och låsa lite släpvagnar, och mecka med lite bilar (hihi, nä det sista skojade jag bara om).
Hörs igen på måndag om inte tidigare med en rapport från helgens bravader i London!!

Minns ni den här?? =)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna:

Hej!



Ingen fara!



Vi slipade det först då vi hade "trä" färgat eller naturligt först så att säga!



Sen köpte vi bara golvfärg o måla! Voila! Haha! Det var ett helvete.. Hundar och målarfärg går INTE ihop! Men det är fint att kunna ta vara på det gamla i huset! :D

2:a kommentar, skriven , av Jessica-Persika:

väntar med spänning på london-fynd, bilder och annat som kan göra en fruktansvärt avundsjuk! ;-)

3:e kommentar, skriven , av Helene:

Åhh så bra det låter ju ganska enkelt, jag ska passa på om jag kommer iväg att åka upp till huset och måla själv utan hundar och barn =)

Kommentera inlägget här :