Hello

publicerat i Shopping;
Nu är man tillbaks igen efter en mycket trevlig och intensiv helg i London.
Det blev en hel del shopping och mycket god mat och annat skoj. Fasiken vilken häftig stad det är alltså, har ju varit där några gånger innan men nu kände jag verkligen att hit vill jag snart åka tillbaks till igen..
Här kommer lite bilder.

På tåget in till stan ifrån Stansted. Här sitter vi och planerar vilken musikal vi kanske skulle gå på, men det blev inget med det utan som sagt priotitet på shopping istället.

Väl framme på Gresham Hotel. Ett jättemysigt och trevligt litet hotell som lågt centralt och bra.

Jag va ju tvungen att kolla in kartan inför söndagens shopping runda =)

Klara inför kvällen

Utanför Starbucks

Pa poserar vilt efter ett par glas vin..





Kö utanför Primemark Oxford street innan öppning..

Och här är resultatet..

Lunch på vawamamas där vi träffade Pa & Pans kompis Ola och hans söta son Oskar.







Det här va nog den sista butiken vi hann in i innan stängning, och tur va väl det..



Brända mandlar, såå gott..

Klänning, skor och solglasögon från Primemark.

Blå gladiator sandaler från primemark för typ 3 pund = ca 39kr!! Klänning Top Shop designers, skjortklänning Primemark också superbillig, bruna Gladiatorsandaler River Island.

Här är allt från Primemark, kan inte den kedjan flytta till Sverige snart?? Superbilligt och snyggt =).

Skinnjacka från Top Shop designers, den här blev jag helt kär i. Även vargklänningen kändes helrätt. Skor och liten börs från Primemark.

Pan och Johanna frossade i spetstrosor..

Utgång på kvällen och lite fönstershopping när pengarna nästan va slut..

Sushi och annat gott på Yo, där maten kom åkandes på band..



Tack tjejer för en superhärlig resa!! Det får vi snart göra om..
Nu ska jag hämta min älsklings Melwin på dagis, som jag saknat honom..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica-Persika:

ååå! vilken underbar resa!

Vilka fina grejjer du handlat! me like!

Blir så avis, jag har aldrig ens varit i London! sura

2:a kommentar, skriven , av Helene:

Åhh då måste du åka dit!! Flygbiljetten med ryan air kostade bara 300kr och hotellet typ 400kr natten. Toppenbilligt =), fast å andrta sidan går det ju lite om man ska shoppa då så klart..

3:e kommentar, skriven , av Jessica-Persika:

VA?! ojojoj..hade ingen aning att det var så billigt att ta sig dit! fast å andra sidan.. går det säkert en del pengar som du säger..

Kommentera inlägget här :