Lilla sotis haltar..

publicerat i Foto/Bild;
Vaknade imorse utvilad trots en ganska orolig natts sömn.
Inatt hände nämligen en olycka i sängen på Melles sida.. Det va nog ett halvår sen sist men slarvig som jag är så hade jag ingen plastad frotté under lakanet, vilket ledde till att vi fick sova tätt ihop på ena sidan resten av natten.

Klockan 9.30 ser jag i ena ögonvrån en grå liten fyrbent varelse komma haltandes genom rummet..
"Menta haltar" hör jag mamma ropa. Upp ur sängen flyger jag orolig som jag är och ser hur stackarn tar sig fram på 3 ben.. 
Efter en grundlig undersökning konstaterar jag att hon ialla fall inte fått något vasst i tassen.
När hon busat en stund med Teuqila så blev det lite bättre men om det inte går över till imorgon så får jag åka in med henne. Kan hundar stuka tassen förresten?

Ikväll släcker ni väl ljuset mellan 20.30 och 21.30? då är det world earth our.

Kommentera inlägget här :