Nervös

publicerat i Foto/Bild;

Börjar känna mig lite smått nervös nu inför flytten upp till Åre. Har man aldrig bott utanför Göteborgs gränser (förutom Mölndal då) så vet man ju inte hur det blir.
Tänk om jag får lappsjuka däruppe och bara måste flytta hem igen??
Sen känns det ju lite läskigt att flytta ifrån sina vänner också. Hoppas dom kommer upp så ofta dom kan (hör ni det nu!!).

Håller iallafall på att planera inför flytten, och har tänkt åka upp någon vecka innan vi flyttar och måla om golvet vitt. Eftersom det är ganska lågt i tak och litet så vill jag ha så ljust som möjligt där inne. Så det blir högblankt vitt golv med vita väggar. Träbjälkarna i taket vill jag behålla i sin naturliga färg men taket får bli vitt det med.

Nu blir det att dra på sig målardräkten..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica-Persika:

Snygg inspirationsbild!! Kommer nog att bli jättejättefint tror jag!! Hejja dig!



Förstår att du är nervös.. men jag tror att du kommer att klara det galant!

2:a kommentar, skriven , av Anna:

Sa lackert! Gillar att det ar lite glans pa golvet, kanske ska prova det har hemma!

3:e kommentar, skriven , av Ulrika:

Jaha, ska ni flytta till Åre? Då får jag önska lycka till! :)

4:e kommentar, skriven , av Helene:

Tack så mycket.

Det blir säkert jättebra =)

Kommentera inlägget här :