Söndag

publicerat i Foto/Bild;
Är på jobbet igen, denna härliga vårdag.. Känns lite trist när man kunde tex tagit en härlig promenad i slottskogen eller varför inte suttit och solat på altanen hemma och läst någon bra tidning.. Ja, ja ska inte klaga nu.

Längtar så efter min älsklings Melwin som kommer hem från Åre imorgon bitti. När jag pratade med honom imorse så berättade han hur duktig han har blivit på att åka skidor.
Han kan glassstruten och svänga med hela kroppen, sen kunde han sladda också.. Ojoj nu gäller det att morsan också sätter in hårdträning om jag ska ha någon chans att hänga med övriga familjen..
Längtar efter min älskling Johan som kommer hem imorgon också, det va länge sen nu =).
Puss och Kram nu måste jag jobba vidare..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ulrika:

Men ni bor i Gbg?? Då måste vi ju ses?! Vi är några i Partille & Lerum som träffas ibland, du vill kanske hänga på? Vi brukar lägga ut det på forumet i god tid innan. :D

2:a kommentar, skriven , av Ulrika:

Hej!

Vá fin blogg du har! Riktigt kul att uppdatera sig lite. Fast lite få bilder på Johan är det allt ;)Vet att Johan pratade om din blogg förra året, men det föll ur minnet då. Nu har jag så mycket tid över - och då hittade jag hit. Och så stor Melwin har blivit. Tror vi håller på att bli gamla...

Kramar från Ulrika

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hej Ulrika!!

Åh så roligt att du hittade hit.. Hur har ni det??

Hoppas allt är bra med er och att ni trivs..

Vi flyttar ju upp till Åre nu i Maj. Kommer ni komma hem något till sommarn eller så. Hade varit så skoj att träffas.

Lovar att jag ska lägga upp mer bilder på J, han är bara lite svårflörtad framför kameran ibland;).

Ha det gott och hälsa Anders!

Kram Helene

4:e kommentar, skriven , av Helene:

Jag vill jättegärna hänga på och träffa lite andra chi vänner =). Ska hålla utkik på forumet.

Hoppas det blir någon träff innan vi flyttar i Maj =)

Mvh Helene

Kommentera inlägget här :