Vi ska till London!

publicerat i Resor;
Jippi! snart åker vi till London, jag och mostrarna som Melwin kallar dom (Pa & pan alltså). Det blev deras 30års present från mig. Tänka sig vilken snäll kompis dom har alltså. ;P.
Undra vad jag ska få i 3o års present när jag fyller år hmm *harkel*.
Vi åker på Lördag och kommer hem Måndag. Jag har kollat in några butiker och shopping gator som vi absolut inte får missa. Däribland Primemark som har dom dyra kedjornas kopior till riktigt bra priser. Där ska man tydligen hitta det mesta. Den stora Top Shop butiken på Oxford street vill man ju heller inte låta passera utan en titt.
Sedan får det nog bli en pubrunda eller två också..


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av pa:

vi sitter här o luskar jag o pansan om vi skal ge dig en tur runt göteborg el.en sigtsing runt torslanda:) hm blir ju lite svårt valåtestå att se:)

2:a kommentar, skriven , av Helene:

Haha, det duger inte gumman..

Kommentera inlägget här :