Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

haha! Känner att jag spammar din blogg nuförtiden.. sorry..



Häftig knoppbräda!! Vadå barnrum? JAG vill ha den! Kaninlampan med, har inte sett den i svart! (L har ju en vit)

2:a kommentar, skriven , av Helene:

Ja, jag erkänner också att jag vill ha den i hallen typ =).

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Så himla skoj att du kollar in min blogg, jag är inne på din rätt ofta jag också. ;))

Du är så duktig på att skriva också Jessica!

4:e kommentar, skriven , av Jessica-Persika:

Ja, jag tänkte oxå på hallen!

EGentligen är jag superförtjust i den där vita "shabby-chic" stilen med vitt vitt och fräsch fräscht.. fast.. det är inte riktigt jag.. även om jag skulle vilja det! ;-) Gillar mer "roliga" saker och skulle lätt kunna tänka mig att ha både knoppbräda och kaninlampa i hallen (som faktiskt ska inredas nu snart!! ) När L fick sin vita lampa hade jag den ivardagsrummet i flera veckor, innan jag fick acceptera att den skulle in i Ls rum.. haha

Kommentera inlägget här :