1 vecka kvar..

publicerat i Lite av varje;
Nu är det precis en vecka kvar tills vi får vårat hus i Åre. Känns riktigt skönt att snart få bli en familj igen..
Jag har lovat att hjälpa pappa på tappen fram tills mitten på Juli, så det blir lite pendlande fram till dess. Men det känns rätt skönt tycker jag för då blir inte flytten så definitiv.
Har lyckats handla lite prylar till huset då ra ;)).. Bland annat lite soffkuddar som går i lila och orange. Har även spanat in en matta som är riktigt snygg. Den är mörk lila, fast inte för mörk utan rätt stark i färgen.
Tror att det kan bli riktigt snyggt till det vita golvet och väggarna, för här ska det målas. Har för tillfället hela bilen full med golv, vägg ovh takfärg samt diverse tillbehör..
På måndag åker jag upp med bilen själv och en kärra bakom. Undra hur det ska gå hihi.. Melwin och hundarna stannar hemma hos mormor och morfar, så jag och Johan kan måla och fixa i lugn och ro..

Förresten så fick jag hem den här telefonen igår. En *hiphone* mini.. Snacka om skit telefon. Det ska alltså vara en kopia på Iphone fast mindre. Säljs i asien och här i sverige (på blocket då) för runt tusenlappen. Jag förväntade mig egentligen inte så mycket, men att den skulle vara så dålig trodde jag inte. Höll säkert på i en kvart med att ställa in datum på touchscrenen. Pilligare telefon med sämre funktioner finns antagligen inte. Även om den är rosa och har möjlighet att användas med två simkort samtidigt så tänker jag illa kvickt sälja den vidare.
Det värsta är att det är så många som tycker att den är bra..
Nej, jag får se till att laga min iphone istället och köpa ett rosa snyggt skal till den, helst med Hello Kitty på!!

Warning.. Don´t by this SHIT!!!

Kommentera inlägget här :