Aj aj min stackars arm..

publicerat i Foto/Bild;
En liten uppdatering nu då.. Kan berätta att jag sysselsatt mig med exakt tre saker dom senaste två dygnen, nämligen: Måla, äta och sova.. Vi har fått huset och håller nu på att måla det mesta inomhus.. Ikväll blev jag klar med andra målningen i Melwins rum (ska fixa en sista väggmålning imorgon där). Sedan har vi målat klart taket i vardagsrummet och jag har även börjat med väggarna där.. Det blir jäkligt bra med vitt överallt. Rummen ser större ut och taket känns högre..
Nu har jag så ont i armen att jag knappt kan lyfta den, ska hoppa in i duschen på Johans restaurang och stå där riktigt länge känner jag. Har förresten ätit min favvorätt här idag igen. Dumplings och springrolls. mmm..
Bilder kommer när jag kommer hem igen.
Puss Puss =)

Kommentera inlägget här :