Fatboy tokig..

publicerat i Foto/Bild;
En sån här ska få flytta in i vårat vardagsrum, kanske framför den öppna spisen..

Den här har jag tagit hem till Melles rum i hans myshörna under taksängen..

Sen beställde jag en ny hängmatta så kan mamma och pappa få den gamla.. Den här är mycket snyggare nu med svart ställning =). I den ska jag ligga och blicka ut över den underbara utsikten från trädgården i Åre.

Tur att jag säljer dom här i butiken, annars hade det blivit på tok för dyrt.. Det blir det ändå, men dom är ju bara så sköna.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lori:

Jätte fina! Jag skulle oxå vilja ha några såna här. Det får vänta, allt som gäller heminredning är på is tills min lille terrorist 1åring blir lite större.

Lycka till med kommande parningen och super GRATTIS till Västeråsutställningen!

2:a kommentar, skriven , av Sarah:

Hej Helene!



Hur gick det med Tequilas blodprov? Är så nyfiken=)

3:e kommentar, skriven , av Helene:

Tack så mycket Lori =). Kändes verkligen jätteskoj att vi äntligen tog hem andra certet.

Sarah du läser säkert mitt inlägg som jag gjort nu ;)

Vi får hoppas på det bästa..

//Helene

Kommentera inlägget här :