Hemma igen!

publicerat i Foto/Bild;
Då va vi hemma igen både jag och Teuqila. Hon har haft en riktigt mysig kärleks semester hos sin favvokille Moltas.. Nu är det bara att vänta och se och hålla tummarna för att det ska bli valpisar i hennes mage =)..
Jag har åkt som en tok genom landet dom två senaste dagarna. Natt tåg upp och ner från Åre och ett par turer med bilen till Saxtorp där Linda, Moltas och Sally bor.
Jag hade lätt kunna bli Taxichaffis, tycker det är riktigt roligt att köra bil.. =)
Nu blir det skaldjur, mums..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sarah:

Åh vad spännande! Man vill ju veta nu! Men hur lång tid tar det innan man kan se om hon har bebisar i magen?(: Kram Sarah.

2:a kommentar, skriven , av Helene:

Det brukar ta ca 3 veckor från parning då man kan börja se tecken. Sen om jag tror att det är valpar så kommer jag nog göra ett ultraljud på dag 30 ungefär =).

Kommentera inlägget här :