Ingen demonstration för mig inte..

publicerat i Foto/Bild;

Idag den 1:a maj är av tradition den dagen som jag brukar arbeta i protest mot just alla utflippade demonstrationer på stan..
Men idag, har jag faktiskt brutit min tradition och varit helt ledig. Ja, kanske inte helt då. Har ju hunnit med att fixa en del med webshopen i förmiddags, men det tog ju bara ett par timmar.
Jag och Melle konstaterade i eftermiddags att vi var riktigt uttråkade.. Hade varit hemma hela långa dan och inte gjort något speciellt förutom att gå ner till matnära och köpa glass.
Tänk att han är likadan som mig, det måste hända något hela tiden. Att sitta hemma en hel dag är verkligen inte skoj alls. Jag har ju i och för sig hunnit med en del städ och tvätt, men hur skoj är det??
Nej imorgon är vi också lediga och då blir det till att hitta på något skoj, kanske slottis eller varför inte kika på lite snygga sommarkläder till mig och M. Fast då får det bli H&M för här ska det sparas. (Hittar inte sommarkläderna, finns bara typ 7 potentiella ställen med 92 mils räckvidd att leta mellan..)


Cool mysdress från Divided..

Kommentera inlägget här :