Liseberg!

publicerat i Foto/Bild;
Igår va jag Johan och Melwin på Liseberg. Vi hade jätteskoj, Melwin åkte alla möjliga åkatraktioner bland annat flowriden (heter den så? eller är det flomride??), jukebox bilarna, kållerado och nya nyckelpigan.
Kan ju tala om också att vi hade världens tur med oss igår, vi vann inte mindre än 7kg choklad alltså 3 stjärnvinster på raken och det va på första försöken.. Sedan lyckades jag med min nya specialitet, dra upp världens största mjukis apa i ett sånt där spel med stora armar som åker ner och griper tag.
Det är så himla komiskt för alltid när man är på Liseberg så ser man en del som har vunnit så mycket att dom knappt kan bära hem det, och så tänker man att dom där måste ju antingen ha spelat för hela reskassan eller så har dom en jäklans tur med sig, hade det inte räckt med en jättechokladask?? och så står man där själv med händerna fulla av vinster..
Tog en del roliga bilder med mobilen, men jag vet fasiken inte hur man lägger in dom i datan. Någon som vet? Det är en iphone.. Antar att det är via itunes men har försökt och det går inte...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sarah:

Haha, jag jobbar på Liseberg! Jobbade igår, synd att man inte såg er ;) haha. Ni råkade inte käka på Burger king? ;P

2:a kommentar, skriven , av Helene:

Ja,men vad skoj! Vi åt på Burger King, den stora där man kan gå in och sätta sig. Vi blev expierade av en kille. Så synd att vi inte sågs då..

3:e kommentar, skriven , av Sarah:

Jaha, där brukar jag vara men inte då ni var där :/ Då var jag på den Burger King som ligger vid små grodorna ungefär, som bara har bord utomhus. Jaja, vi kanske ses på en utställning nu i Juni :)

Kommentera inlägget här :