Lite bilder från veckan i Åre!

publicerat i Foto/Bild;

Då var man hemma i Göteborg igen efter en vecka med mycket mycket målning i Åre.
Här kommer resultatet.
Det blev väldigt vitt, men kommer garanterat bli jättefint sen när alla möblerna kommer in..

Först ut en bonusbild på mig med mitt nya intresse.. Skjuta med luftgevär =)
Lite läskigt men oj så skoj!!

Här har vi bara målat taket..

Första strykningen på golvet.. Blir antagligen 5 tillslut..

Bild från ena altanen. Den kommer för övrigt rivas sen när huset ska byggas ut och så blir det en altan längs med långsidan istället.

Tomten ser för hemsk ut.. Här gäller det att trimmas och dras upp ogräs så man kan få till en någorlunda fin gräsmatta..

Huset som det ser ut nu.

Lilla friggeboden..

Här gör jag 4:e strykningen på golvet..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ulrika:

Hej!

Det ser ju kanonfint ut, och så vacker utsikt. Hoppas vi kan komma och hälsa på er nån gång snart.

Har armen vaknat till liv igen ;) Hälsa Johan så gott.



Kram!

2:a kommentar, skriven , av Sarah:

Hej! Erat nya hus i Åre ser riktigt fint ut, verkligen! När får ni veta om Tequila ska bli mamma? Är väldigt nyfiken^^ Det borde man väl se snart? Jag vill börja planera för lilla valpisen =) Kram Sarah.

3:e kommentar, skriven , av Amelie:

Angelina Jolie släng dej i väggen...här ser vi självklart den nya bruden...haha de passade verkligen dej med ett stort gevär i handen hihi

Hoppas vi kan träffas snart!!

Kram

4:e kommentar, skriven , av Helene:

Haha Ja, eller hur brangelina är mitt nya jag..

Sarah jag vet inte hur det står till med T än. Hon har inte visat några tecken på dräktighet och jag har försökt känna, men känner ingenting än. Men om 1 till 1 1/2 vecka så vet jag säkert.



Kram Kram

5:e kommentar, skriven , av Helene:

Ja, ni måste komma up och hälsa på, det hade varit superskoj!! Hälsa Anders

Kramis

Kommentera inlägget här :