Orolig själ..

publicerat i Foto/Bild;

Jag är ju sån att jag oroar mig för minsta lilla grej. Skulle tex Melwin få feber så ligger jag vaken hela natten (nästan iallafall) och kollar till honom, eftersom han haft feberkramp en gång för snart 5 år sedan..
Idag har jag oroat mig en stor del av dagen för Teuqila som började kräkas och bajsa löst imorse.. Hon har inte velat äta någonting idag, inte ens kokt kyckling som hon brukar älska.. :(
Vid lunch kräktes hon lite igen och har bajsat löst två gånger till.. Blir så himla orolig nu när hon kanske är med valpar också..
Nu ligger hon och sover och vill inte komma upp. Tog precis tempen och den visade 37,5 så ingen feber som tur är.
Antagligen är det här bara ett typiskt dräktighets tecken..
Nu ska hon få lite näring i en munspruta och imorgon ska jag åka och köpa nutrical (pasta mot aptitlöshet och svaghet) på djuraffären..
Är hon inte piggare på måndag så får det bli vetten..

Här kommer iallafall ett par bilder på vad jag lyckades shoppa idag på stan när jag och Melle BARA skulle köpa morsdags present till mormor..


Min morsdagspresent från Melle.Han shoppade det till mig när vi va i stan själva idag. Min lilla prins.. =) Liten sminkväska och läppglans från Face..
 
Linne, sjal, jeans och T-shirt. Allt från Gina..

Vi hann med en promenad och minigolfrunda vid stensjön också..

Glassen går åt som smör i solsken både till två och fyrbenta..
(Dock inte till matvägraren T)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sarah:

Nämen stackars T :/ Är det tecken på dräktighet eller kan det vara något annat? Är det vanligt med såna sympton i såna fall? Kram.

Kommentera inlägget här :