Jag är så glad!!

publicerat i Foto/Bild;
Kunde aldrig drömma om en bättre start för valparnas utställningskärriär.. Tänk att Melody gick och blev bäst i rasen med HP och Bowser blev Bäst i motsatt kön med HP i valpklass 6-9mån.
Grädden på moset va ju när Teuqila blev BIR och fick sitt första CACIB.. Så himla skoj!! Snacka om en toppen dag.. Domaren på KH var stenhård och av alla ca 30 korthår som var med så var det bara Teuqila som fick CK.
Min underbara snälla mamma följde med och hjälpte mig på utställningen trotts ösregn och inget annat än några tältstolar och paraplyer. Där satt vi i regnet och blev iskalla och frös. Men oj, vad det var värt det.. Kanske ska önska mig ett utställningstält i födelsedagspresent?
Nu är jag tillbaks till Åre och har jobbat min första dag efter semestern. Känns skönt att vara hemma igen.
Jag och Sofia va iväg och letade kantareller nu ikväll och vi såg några små rackare som va på väg upp.. Om vi bara håller oss några dagar kanske en vecka så blir det perfekt storlek på dom sen.



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra:

Vad härligt Helene!! =) GRATTIS !



- PP

Kommentera inlägget här :