Sköna dagar..

publicerat i Foto/Bild;
Nu är snart vår semestervecka på västkusten slut och vi beger oss imorgon hemåt..
Det har varit toppen mysiga dagar och vi har verkligen inte stressat runt för att hinna med att göra allt som man egentligen "borde" när man är här nere. Nä, bara njutit av att vara lediga och haft det supergott..
Igår tog jag och Melle en heldag i stan, bara han och jag. Vi hade så himla mysigt. Han fick välja en egen ryggsäck inför skolstarten och jag shoppade ett par supersnygga boots samt en odd molly vinterjacka på Fiorucci. Sedan åkte vi till sannegårdshamnen där vi bodde förut och promenerade längs kajen och tog en fika på eriksberg.
Igårkväll hade vi kräftkalas här på Tjörn med Anders och Ulrika på besök, super trevligt.!

Älsklingen utanför gamla lägenheten nere vid kajen..

Melle hade förresten en fästing i huvudet igår som vi upptäckte när vi var i stan.. Så jag fick snabbt in på apoteket och köpa pincett samt anticeptiskt medel för att tvätta rent efteråt.. Nu är man ju supernojjig för att han ska bli en av de som åker på Borrelia eller ännu värre TBE.
Jag är så jäkla irriterad på mig själv att jag inte gav Bowser en andra dos av frontline innan vi åkte ner, eftersom fästingen med stor sannolikhet kommer från honom.
Usch vilka hemska små kryp fästingar är.. Helt värdelösa..

Kommentera inlägget här :