Jul mys..

publicerat i Foto/Bild;
Vi har haft en lugn och skön jul hemma hos mamma och pappa i Ovansjö.. Mycket fina julkappar speciellt till Melwin och inte så många till mig men däremot få och väldigt fina. Jag fyllde ju dessutom ett år äldre den 23:e och då åkte vi skidor på förmiddagen i Åre åt god lunch i backen sedan körde vi ner till Ovansjö på eftermiddagen och så blev jag firad här på kvällen med tårta och god mat. Jag fick bla ett liftkort av Johan och Melwin, presentkort av söta Pan och Pa, jättefin hårolja av Mirjam. Två superfina handdukar av Helena med familj, pengar av Tord och Gull-Britt och annat fint. Tack alla snälla släktingar och vänner =)..
I Julklapp fick jag världens snyggaste jacka, en Parajumper från Hanson som jag önskat mig.. Åh så glad jag blev, den är brun med massa härlig päls i luvan.. Varm och så go´.

Glad och förväntansfull kille..







Kommentera inlägget här :