Konsert jag VILL se...

publicerat i Foto/Bild;
Mina absoluta tonårs kärleks idoler Take That har ju återförenats som dom flesta kanske vet :), Robbie is back och dom har släppt en ny skiva och ska till nästa sommar ut och turnera genom Europa.. Sverige kommer dom inte till men däremot Köpenhamn den 15/7.. Jag skulle så himla gärna vilja se dom där. Gud så kul det hade varit.. Fast jag vet inte vem som skulle kunna tänka sig att gå dit med mig. När man har åkt till London för att se dom ett par gånger och även sett dom för ett par år sedan på cafe Opera när dom gjorde en VIP spelning så får man ju bara inte missa det här..
Om någon känner sig sugen så säg till.. Än finns det biljetter kvar till deras extra spelning den 15/7. =)))
Vi kommer vara i krokarna eftersom vi ska bila till Paris på världsutställning och kombinerad semester då runt den 8-13/7.
Lika snygga nu som då :P

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mirjam:

Hille,

Jag kanske kan tänka mig att följa med! Vi kan väl ringas om det. Kram!

2:a kommentar, skriven , av Helene:

Åhh så roligt!!! Ja, vill du det så blir jag sååå glad =). Ringer i helgen, Kramis!!

Kommentera inlägget här :