Ledig dag..

publicerat i Foto/Bild;
Har varit ledig idag och för första gången på över en vecka har jag kunnat ta med hundarna på en längre promenad.. Äntligen visade termometern bara - 5 grader, och då funkar det hur bra som helst för deras små tassar. Blir det kallare än 12-15 grader så får dom stackarna köldkramp och vill bara snabbt ut och kissa och bajsa..
Melwin och jag har haft en mysig kväll då Johan varit borta och hjälpt en kompis att flytt måla. Vi har spelat schack ätit kyckling fajitas med Guacomole och tittat på äntligen hemma.
Nu ska jag lägga mig och läsa nya numret av Family Living och drömma mig bort ett tag och sukta efter sånt som man vill ha men aldrig får, nej förresten.. Varför måste jag vara så himla materialistisk?? Det ska nog bli mitt nyårslöfte tror jag, att försöka njuta av det jag redan har och inte bara sukta efter nytt och nytt hela tiden..
Sov gott mina vänner!

Kommentera inlägget här :