Muffins är gott!

publicerat i Foto/Bild;
Ikväll har jag och Melwin bakat pepparkaks muffins, det doftar jättegott från ugnen och snart ska dom ut och provsmakas. Sen blir det så mycket bättre på 4:an och lite Serrano skinka med ett glas rött. Här ska det njutas. Bara jag och Melwin är hemma, så vi ska ha myskväll..
Igår hämtade vi en kungsgran som jag beställt och klädde den med alla fina kulor som jag och mamma shoppade i Göteborg på Gröndahls. Den blev såå fin.

I torsdags  va vi på Dippan och såg wallmans show tillsammans med Cissi, Jonas Carro och Andreas. Vi firade Carro som fyllt 30. Dom är grymt duktiga artister och jag kan varmt rekomendera årets Show.
Efteråt gick vi till Dahlboms och tog en efterdrink. Kul kväll.

Jag i min varma goa päls från Myrorna inköpt för 10 år sedan och nya fina höga skor som jag faktiskt kan gå i utan att få ont i fötterna. I Love them!!

Carro blir firad på Dippan..


Johan och Cissi!


 Grymt goda Muffins förresten!! Till och med Melwin gillade dom. =)
Hade velat ha dom så där stora och fluffiga som man får på cafeér, men det är ju smaken som räknas..

Kommentera inlägget här :