Söndag..

publicerat i Foto/Bild;
Idag har jag jobbat, som igår och torsdag och fredag. Det har varit en ganska dålig söndag om man  jämför med förra året och samma dag.  Vet inte om det beror på det extremt kalla vädret som varit i helgen. Igår hela 28 minus grader och idag 18 minus. Vi får hoppas på bättre till veckan och nästa helg.
Ett plus var dock att vi fick hela 3 beställningar på Moonboots på webben idag. Jätteskoj. Vi har nästan slut på den jätteordern vi fick för några veckor sedan. Dom har gått som smör i solsken. Kan det vara årets julklapp till medvetna kids tro?
Jag har precis kollat in Fokis blogg. Jag kan inte hjälpa det men jag älskar verkligen att läsa den, hon har samma löjliga intresse som jag, nämligen älskar söta japanska figurer och annat roligt som man oftast bara kan hitta i Asien. Nu ska hon flytta till Bangkok också.. Fuskis.. Dessutom ser hon ut som en Japansk manga figur.. Så söt.. Kolla in henne här!


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pan Andersson:

Darling!Hon är ju thai så det är väl inte så konstigt att hon vill flytta till Bangkok;)Dessutom vem vill bo i kylan när man kan välja sol?Puss

2:a kommentar, skriven , av Helene:

Jag vet darling, fast hon ser inte Thailändsk ut.. jag skulle också vilja bo där ialla fall ett litet tag. Så jag är avis...

Puss..

Kommentera inlägget här :