Trött idag..

publicerat i Foto/Bild;
Idag är jag rejält seg.. Helgen har varit helt galet intensiv.. I fredags började julmarknaden på torget och vi hade en riktigt bra dag, med bland annat modevisning på torget och alla barnen va så duktiga. Dom börjar få in tekniken nu och känner sig mer och mer självsäkra på scenen. Tänk om man själv hade fått göra sånt kul när man va liten..
Efter modevisning var det klassfest och Melwin hade jätteskoj och dansade sig svettig på discot, medans vi föräldrar pratade och hade trevligt.
Igår jobbade både jag och Helena hela dagen och vi hade fullt upp, jätteskoj!
Sedan gick jag och Sofia ut och åt god Sushi på Dahlboms tog några drinkar och sen blev det party på Bygget.
Vi dansade säkert 3 timmar i sträck. Hade jätteskoj.. Jag som längtat efter att få ut och dansa lite.

Idag är jag ganska seg.. Har haft en hel del i butiken i dag också men sådär lagom mycket och dom som har varit inne har handlat, ialla fall dom flesta vilket är skoj! Jag fick precis en sån härlig kommentar av en kund,( Han tyckte jag va så otroligt trevlig och gullig och han var så nöjd över vilken bra service han fick.) Han sa det med hjärtat också vilket verkligen värmde och gjorde denna dagen mycket lättare. Man blir glad när man får höra sånt där av kunderna ibland. Då vet man varför man jobbar med det man gör.. :)
Jag njuter verkligen av att jobba i service yrket, tycker alltid det är roligt och vill verkligen göra det bästa för att kunden ska känna sig nöjd.. Här är det ingen påklistrad fasad som man kan känna igen ibland på folk som egentligen skulle vilja jobba med annat.. Nä, jag bara har det där i mig, antagligen kommer det ifrån att jag är uppväxt i familjens butik/bensinstationer och har fått vara med från det att jag var ett par år då pappa tog med mig till jobbet och jag såg hur han var mot sina kunder och hur glada dom var när dom gick därifrån..

Hjälp vilka röda ögon jag fick...

Kommentera inlägget här :