Jobbig dag..

publicerat i Foto/Bild;
Idag har det varit en sån där jobbig skit dag.. Började med att kassan i butiken strulade och att den nya betalterminalen inte fungerade som den skulle.. Trots att jag försäkrat mig innan om att det skulle vara så enkelt att koppla in. Efter att ha blivit slussad fram och tillbaka mellan Telia och Babs så slutade det med att jag ska få tala med en tekniker imorgon bitti som ska hjälpa mig koppla alla ip adresser rätt.. Må det fungera sedan..
Orkar inte stå som jag gjorde när vi öppnade med support som inte vet vad dom sysslar med..

Sedan hade vi världens sämsta försäljningsdag idag också.. Verkar som alla turister flytt fältet igen nu när skolorna börjat. Hade min första kund vid 12 tiden och hon skulle dessutom lämna tillbaka en overall.. Inte skoj..
Måtte det bli bättre imorgon. Tror vi har blivit lite bortskämda, men det är ju så här det är att jobba i en säsongsort. Nu är det lugnt ett par veckor innan sportloven börjar..

Goaste fubbisen Pa ska ju åka till Väst Indien nästa vecka, och hon ska shoppa Cleans nya parfym till mig på planet. Det muntrar iallafall upp mig en del.. Fräshare dofter får man leta efter..


Nu ska jag sova min skönhetssömn och vakna som en prinsessa imorgon kl 6.50.. NOT..

Kommentera inlägget här :