Tiden går för fort..

publicerat i Foto/Bild;

Känns som att jul och nyår har rusat förbi i ett tokstressat tempo och att man inte riktigt hunnit med att njuta av dessa högtider som annars är mina absoluta favoriter..
Ja, nu är de iallafall över och vardag med skola och upp i ottan är vad som väntar.
Varken jag eller Melwin tycker om att gå upp så där hemskt tidigt. Han börjar skolan redan 8 på morgonen usch och fy.. Johan däremot är helt otrolig trotts att han oftast inte kommer i säng förrän vid 2-3 tiden på natten (eftersom han jobbar) så är han pigg och är uppe vid 8tiden på morgonen.
Nu när Melle haft julledigt har vi sovit aningen lite längre när jag inte har öppnat butiken, som idag tex till 11,30.. Lite väl att ta i kanske =)
Nedan kommer lite bilder från nyår när vi hade Mamma,Pappa, Nisse och två av pappas kompisar här på middag. Jättetrevligt.
Denna vecka har vi invasion av ryssar här i Åre. Ikväll kom det in ett gäng på 6 vuxna med 4 barn och dom handlade för nästan 10.000kr.. Det kallar jag för bra kunder det..











Teuqila på dag 50..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda:

Gott nytt år min vän! Härligt att det går så bra med butiken :)

Och vilken mage T ligger inne med då 8) Hur ska det sluta? jag tippar på 4 ♥

Tusen kramar till er

2:a kommentar, skriven , av Helene:

Gott nytt år kramar till er också!!

Hihi jag tror det är 3 småttingar i magen.. Spännande så man blir alldeles tokig iallafall.

3:e kommentar, skriven , av Ulrika:

Åh så spännande, nu närmar det sig ju! Lycka till!

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Ja, det ska blir så himla spännande!! =)

Kram Kram

Kommentera inlägget här :