Ståbilder..

publicerat i Foto/Bild;
Här kommer då ett försök till några ståbilder på dom små vildingarna. Dom vill inte stå still en enda sekund på bordet, men här kommer ialla fall ett halvdant resultat.. =)
På söndag är dom 9 veckor och på Lördag lämnar vi Mario till sin nya familj.. Snyft så jobbigt det kommer bli.. Fast jag vet att han kommer ju få det hur bra som helst..

Dreampaws Milkyway "Bowser"


Dreampaws My Little Star "Mario"


Dreampaws Melwin "Luigi" (Melwin)


Dreampaws My Melody "Melody"


Nedan kommer lite bilder från butiken som jag tog igår.. Tänkte använda dom till nya webshopen sen..









Det är så himla roligt att min idé funkar som jag haft ganska länge om att ha godis och sälja ihop med barnkläder. I höstas gjorde jag egna gotte påsar och sålde i butiken i cellofanpåsar vilket många tyckte va lite roligt. Så när vi va på formex hittade vi en leverantör som sålde lite gammeldags klubbor och annat godis som vi blev helt sålda på. Nu har vi fått in första leveransen och den är nästan slut på bara en vecka!! Så skoj =)..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ÅsaÖstman:

Hundarna e ju bara såå söta, va roligt det måste vara att se dom upptäcka världen..=)

Det verkar som att det går bra med butiken, jätte kul!! Bilderna är jätte fina!!

Ha det så bra! Kam Åsa

2:a kommentar, skriven , av Helene:

Hej!!

Åh tack så gullig du är =). Hoppas ni kommer upp till ovansjö i sommar så kanske ni isådanafall tittar upp hit också ;) Hade varit superskoj!!.

Hoppas allt är bra med lille Mio,

Kram Kram

3:e kommentar, skriven , av Amelie:

Va fin affären är, du har verkligen känsla för det där med inredning : )

Kram kram

4:e kommentar, skriven , av Linda:

Jag tror jag smäller av vad fin butiken är!! Helt i min smak... kanske tur att vi inte har kommit upp...iallafall för mig :)

Så fina valpisarna är Helene! På utställningen här i helgen fick jag massvis med kommentarer ang dina bebisar. KUL :)

Ha det gott!

Kram

Linda

Kommentera inlägget här :