Huset nu..

publicerat i Foto/Bild;

Jag och Melwin sitter och tittar på semifinalen i Shlager festivalen. Vi har det jättemysigt i våra 30Kvm som vi har i boyta just nu. Vardagsrummet är nämligen avstängt eftersom vi håller på och höjer upp taket till nokk där inne.
Så nu har vi soffa och tv i köket. Trångt men mysigt, fast jag hoppas inte det tar alltför lång tid innan det blir klart.
Så fort jag blir ledig från jobbet, (ska jobba 12 dagar i sträck nu) så ska vi åka till Ikea och titta på kök, som också ska bli nytt härhemma. Jag har också fått igenom min önskan om en smeg kyl som jag har velat ha i säkert 10 år nu! Jippi.. Det kommer bli så fint..
Så här ser det ut på utsidan huset just nu, en del jobb kvar men det börjar arta sig. Färgen till huset står och väntar i lillstugan tills det har slutat regna. Då blir det att dra på sig målaroverallen och sätta igång. Mörkgrått rätt igenom kommer det bli. På takfoten blir det dock vitt.



Min blivande Smeg kyl, Röd eller blå får det bli =)

Melle just nu, sjunger och dansar på bordet..
Sötisen..

Sockerpullan på skogspromenad..

Bowser längtar också till sommaren..

Kommentera inlägget här :