Grönbergs interiör...

publicerat i Foto/Bild;
Är min nyfunna absoluta favoritbutik.. Blev helt såld när jag kom in i deras helt galet vackra butik i dag med mamma. Så mycket vackra ting. Jag ville ha allt därinne och då ljuger jag inte.. Blev några jullgranskulor , så vackra så jag ska se till att ha julgranen framme först och längst av alla. Älskar butiker som sticker ut och hittar det där lilla extra som man känner inte finns någon annanstans..
Dom har en blogg man kan kika in på om man är sugen, hittar man något där så skickar dom gärna..




Som ni kanske förstått är jag i Göteborg nu några dagar.. Kom i onsdags och åker hem imorgon lördag efter min kusins dotters dop. Ska bli så kul att få träffa lilla Savannah, äntligen.
Idag åkte jag och mamma och hälsade på Johans brors Fredriks lilla dotter Sonja, hon är två veckor på söndag och gud så fin hon är.. Så liten och näpen.. Melwin va ju aldrig så där liten eftersom han vägde hela 4410g när han föddes..
Har även hunnit med att gå på Bamboo med Pa och Jeanette i onsdags kväll och så sov jag över hos Pa. På morgonen fick jag stekt ägg och bacon till frukost, snacka om att bli bortskämd.
I torsdags va jag och Mirjam på Kungsmässan och Freeport och hade en supermysig shoppingdag som avslutades med god middag hemma hos Mirjam med familj.
Nu har jag mamma och pappa ätit skaldjur och tittat på Idol, vi bor hemma hos Johans föräldrar som är så snälla och lånar ut sin nya lägenhet till oss. Man har det alltså rätt bra för tillfället =)...
Imorgon bitti hämtar jag Johan och Melwin vid tåget på centralen då dom kommer med natttåget från Åre, längtar till mina älsklingar.. Hinner dock bara träffa dom imorgon eftersom jag bilar upp till Åre igen efter dopet. Blir säkert en hel del redbulls cola och kaffe på vägen upp imorgon natt..

Kommentera inlägget här :