Mina killar!!

publicerat i Foto/Bild;
Dom är tillbaka och den här gången alla fem.. Mina killar det här, tänk om man stötte på dom någon gång. Då hade jag nog svimmat tror jag. Sååå snygga fortfarande. Tänk när jag var 14 och dreglade över alla planscher i rummet. Mest på Mark men även på Robbie och Howard.  Minns när jag och Mamma flög till London och gick på Wembley arena för att se dom, då var man rätt så lycklig. Samma härliga känsla fick jag när Cissi hade fixat så jag och Johan fick komma till deras VIP spelning på cafe opera för några år sedan..
Den här låten växer i mina öron, ju fler gånger man hör den desto bättre blir den.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pan Andersson:

Darling!

Dina killar har blivit riktiga gubbar:)Ingenting finns att dregla över här!

2:a kommentar, skriven , av Helene:

Men vad säger du.. Skäms på dig gumman!! ;)

Kommentera inlägget här :