Mys..

publicerat i Foto/Bild;
Lite nytagna bilder på småtrollen som bara blir sötare för varje dag som går.
På måndag blir dom 3 veckor och ska få smaka på nötfärs, mums..
Jag och Melle har haft myskväll och sitter just nu och tittar på idol. Måste säga att jag tycker alla är riktigt bra den här gången. Men favoriter har man ju alltid, fast det blir liksom svårare när man tycker så många är bra. Idag tyckte jag iallafall att Jay och Geir var bäst. Sedan gillar jag både weise och jazz tjejen, minns inte vad hon heter nu..


Söta Luna som har lurat mig lite och antagligen kommer bli långhårig.. Jag som nästan var säker på att båda valparna skulle bli korthåriga. Spännande!


Söta Lotus som är en riktig mysgubbe och somnar i handen efter kanske 10sekunder.. Så go kille..

Kommentera inlägget här :