Mysig helg..

publicerat i Foto/Bild;
Denna helgen har varit så skön. Trotts att jag har jobbat så känns det som om vi har fått tid att umgås hela familjen. Så mysigt. Johan har varit ledig både fre lör och sön kväll. Vet inte när det hände sist ;).
Igår va vi ute och åt middag tillsammans med Nisse på TT:s och nu ikväll har vi varit på söndags middag på werséns tillsammans med ett helt gäng med kompisar. Härlig avslutning på en toppen helg.
Jag har dessutom köpt träningskort i veckan, så nu finns det ingen återvändo. Sommarkilorna ska bort. Trodde först inte vågen när den visade 4 kg för mycket.. Jag och Sofia har kört styrketränings pass och gått på ett pass som kallas MLR där man kör bla pilates och lite step, mm. Imorgon bitti tänkte jag köra en timme på löp bandet efter jag lämnat Melle i skolan.
Imorgon fyller Luna och Lotus 4 veckor och nu börjar man se deras personligheter. Lotus kommer nog bli en kaxig liten kille helt orädd, och Luna en tuff tjej som gärna myser med matte.. Dom är så himla söta båda två.. Luna ser ut att bli riktigt typad och docksöt, vilket jag faller som en fura för i Chi världen. Lotus verkar ha fått en rejäl benstomme med en spikrak rygg och svans i topp hela tiden, så han ser också mycket lovande ut.
Vi har bestämt att tiken (Luna) stannar på foder hos Helena och Thomas som har Menta, och Lotus kommer säljas helst till någon utställnings intresserad..
Här kommer lite nytagna bilder på småtossarna!
Mamma och son bus..
Titta så fint jag kan stå!
Men är jag sötast i världen eller??
Kö till mjölkbaren..
Lite valpmys vid Tv:n

Kommentera inlägget här :