Natti Natti Kompisar!!

publicerat i Foto/Bild;

Luna sover gott på brorsan..

Och den här killen har hittat sin favoritställning.. Lilla sötnöten..
Snart öppnar dom ögonen, längtar tills dess.

Idag har varit en skön dag. Jag har känt mig riktigt trött och hängig efter helgen som var minst sagt intensiv. Så igår la vi oss vid 9 tiden och det gjorde susen för imorse vaknade jag pigg och utvilad. Tog mig en rejäl morgonpromenad med Melody runt totthummeln, ner i byn och hem igen. Sedan iväg till jobbet, där vi hade en riktigt bra dag idag. Så otippat dessa dagar, men tydligen har Osloborna höstlov.
Nu ikväll har Johan, Marty och Niklas badat badtunna. (Melle fick också vara med). Jag fixade kladdkaka eftersom Erika och hennes kille skulle komma upp på fika och titta på valpisarna..
Nu sitter jag här lätt illamående eftersom jag ätit på tok för mycket kladdkaka med grädde och funderar på om jag ska komma i säng någorlunda i tid idag också. För imorgon bitti blir det turbo städ härhemma eftersom Johans föräldrar kommer upp och hälsar på över helgen..
Natti Natti..

Kommentera inlägget här :