Tänk efter och ta vara på dagen..

publicerat i Foto/Bild;

Jag har precis varit inne och läst på en blogg som jag har följt ett tag nu, och den får mig verkligen att tänka till..
Ulrika som är en vän från chiforum har en dotter som i våras fick diagnosen Cancer. Hon har fått en typ av lymfkörtel cancer som vad jag har förstått är ovanlig för barn/ungdomar..
Det som denna familj får gå igenom är så fruktansvärt  hemskt och borde inte få drabba någon människa överhuvudtaget..
När jag läste hennes sista inlägg nu ikväll så bara forsade tårarna och jag kom att tänka på hur j-vla löjlig man är som klagar på små saker hit och dit när man egentligen bara ska njuta över att ens egen familj är frisk och mår bra..
Jag hoppas och tror för allt i världen att Ulrikas dotter Rebecka kommer bli frisk igen.
Imorgon ska jag skänka pengar till barncancerfonden, känner att jag måste göra något för att vara med och bekämpa denna hemska sjukdom.
Följ Ulrikas blogg här..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ulrika:

Tack för varma ord om mig och min dotter. Hon kämpar på och har suttit i rullstol idag. och mina föräldrar körde Safira, en av hundarna, till entrén på sjukhuset så att Rebecka kunde gosa lite med henne. Det var en lyckostund <3

2:a kommentar, skriven , av Helene:

Härligt att höra att hon kämpar på och är så stark =)..

Kommentera inlägget här :