Ultraljud..

publicerat i Foto/Bild;
Idag har vi varit på ultraljud med Menta. Jag Helena och Calle åkte in och alla 3 var lika nyfikna på att få se vad som fanns där inne..
Veterinären såg 2 blåsor och hon tyckte sig vara ganska säker på antalet att det inte var fler än 2.. Fast det där tar jag nog med en nypa salt eftersom det förra gången visade fel på 3 valpar!.. Ja i vilket fall som helst så är hon ju dräktig och minst 2 små hjärtan bankar därinne.. Helt fantastiskt underbart. Ska bli så spännande!
Imorgon jobbar jag sista dagen, sedan har jag 4 dagar ledigt och ska fixa med huset. Ska försöka hinna med att fota lite och lägga upp här också.. =)
Nu blir det sängen för imorgon ska jag upp tidigt och lämna Melle i skolan och sedan åka direkt till Östersund för att hämta vår bil som varit på service. Sedan blir det att jobba fram till 18.
Nu har jag förresten bestämt hane till Teuqila för planerad parning till hennes nästa löp som blir i Januari.
Hanen heter Bagera (Gosegubbars Sleipner) och är en helt underbart snygg kille som dessutom varit utlånad till kennel Misty Meadows i Italien (en av världens mest framgångsrika chihuahuakennlar).
Här kommer ett par bilder på honom.


Snygga Baggemannen..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ulrika:

Lycka till med kullen, jag älskar Bagera!

Kommentera inlägget här :