Glad Påsk!

publicerat i Foto/Bild;
Idag är det nog värmerekord hittills i år. Vi har säkert 20 grader varmt och helt underbart väder. Vilken tajming på en påskafton när vi har som mest folk här uppe :) Så skoj..
Jag har jobbat hela dagen men kom hem för ett tag sedan och nu blir det grillkväll med mamma och pappa, vi åt påsk mat igår...
Johan jobbar och på Dahlboms har dom haft en galen eftermiddag kolla in så mycket folk.. Stackars Johan han har nog suttit i skiten ett tag om man säger så, fast han är nog glad för det, när det är så mycket gäster!.
Vi hade bra i butiken idag också, dock mycket folk som rörde till och barn utan föräldrar som såg vad dom gjorde vilket resulterade i en hel del röra, men det är sådant man får ta i Åre under säsong, det är ju trotts allt turisterna vi lever på!. I morse öppnade jag min påskpresent från Johans föräldrar och det var ett smycke från Thomas Sabo! Så fin liten Babushka docka.. Tack så jättemycket snälla Gull-Britt och Tord!!
Sedan fick jag ett jättefint ägg från Helena också med en super söt handduk och en jättefin tekopp från PIP collection. Jag samlar på deras saker och har flera handdukar sedan innan samt ett av deras bäddset., och några tapeter då såklart. Älskar deras design.. Tack fina Helena!!.
Glad Påsk alla vänner och dom jag känner! Ta hand om er och njut i vårsolen :)
Jag lånade mammas brillor hämtade direkt från 80-talet.. Kanske inte helt fel ändå. eller jo sidoskydden i alla fall ;). Men usch så smutsigt mitt gips har blivit, får nog köpa någon tyg handske att täcka över med. Ser ju hemskt ut..
Titta så fint!
Dahlboms uteplats var minst sagt överfull, härligt!
Fina lilla Mia med påskfjädrar i håret!
Påskpresent från Helena. PIP Collection, se mer  av deras kollektion här!
Min älskade lilla fotbollskille!
Bonusbild på Poppy som äter riktig mat nu och oj så gott det är..

Kommentera inlägget här :