Längtan till sommar och sol..

publicerat i Foto/Bild;
Tittade på lite bilder från förra och förr förra sommaren och gud vad jag längtar till värmen nu. Tänk att slippa klä på sig massa jobbiga varma ytterkläder och tjocka strumpor och skor.. Förr brukade jag ha som en grej att jag slutade använda strumpor i början på Maj och så gick jag så hela sommaren och ganska sent in på hösten faktiskt. Tyvärr så funkar inte det här uppe då vi ligger typ en månad efter. Om jag inte minns fel så snöade det i mitten på maj förra året. BLÄ.. Nä i år har jag bestämt att det ska vara minst 20 grader och sol hela juni juli och augusti så det så!




Sen längtar jag fantastiskt mycket till sommarens alla hundutställningar också!! Ska bli så roligt, att få träffa alla vavva människor och andra uppfödare samt att få tävla på riktigt efter några inoff nu i vår. :))

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Farfar:

Hoppas vi ses på västkusten även denna sommar!

Kram

2:a kommentar, skriven , av Helene:

Ja, det är klart vi gör!! Det är ju bästa stället att vara på då :) Hoppas farfar har det skönt på Kanarie Öarna, vi är inte alls avis ;))

Kommentera inlägget här :