Ledig Helg!

publicerat i Foto/Bild;
Jag är ledig hela helgen vilket känns enormt skönt. Idag har vi bara haft en lugn dag utan några måsten. Underbart. Melwin och Johan har byggt på en gigantisk lego technic lastbil med kran, och jag tog en promenad med Gang & Bowser ner till byn och på vägen hem fikade jag hos Nisse och tog med mig Luna hit..
Nu har vi tränat lite inför sommarens utställningar.
Ikväll blir det god middag och mys vid tv:n. Kan förresten rekommendera en film vi såg igår kväll som heter Himlen är blå som utspelar sig i 70-talets sandhamn. Jag gillade den jättemycket..


Den är typ halvfärdig nu, resten får göras klart imorgon..



Mycket pussar blir det..




En bonus bild på Min älsklings arm. Han som varit och tatuerat sig för hmm vad blir det nu 6:e gången?. Denna gång skrev han in Både mitt sitt, Melwins och Tequilas namn se så fint :) (fast jag har bara fått ta ett kort på den armen där Tequila står med, den andra armen har inte läkt färdigt än.. Men den tatueringen är mycket mer i min smak :)).


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Amelie:

Snygg tatuering han har gjort! Saknar er! kram på er

2:a kommentar, skriven , av Helene:

Ja, visst är den fin, fast jag tycker den är lite läskig. Den andra är verkligen skitsnygg. Ska lägga upp bild på den sen. Saknar er också! Kommer ni upp något?

Kramis

/Helene

3:e kommentar, skriven , av Pa:

hallå han får sluta med sina tatueringar snart , börjar bli för mkt :====))))) e det så snyggt ??? pöss

4:e kommentar, skriven , av Helene:

Pa, jag tycker också han ska sluta nu, det räcker liksom.. :)

Kommentera inlägget här :