Luna BIR Valp & BIG 3:a!

publicerat i Foto/Bild;
Lilla loppan Luna blev BIR valp och BIG 3:a idag på sin andra utställning. Hon blev BIR även förra gången så det här har ju börjat bra.. Gillar att hon är så härlig när hon rör sig, glad och pigg..
Utställningen denna gång va en inoff i Östersund, och jag tog med mig Gang också så han fick träna lite i pausen. Jag hann inte anmäla honom då hans stamtavla ej blev klar i tid. Men nu har jag fått den.
I vilket fall som helst så va det här nog det roligaste han varit med om tror jag, han skulle fram och hälsa på alla andra hundar stora som små runt ringen och va verkligen i sitt esse när vi gick i ringen under pausen. Så skoj.. Mitt hjärta lättades en hel del kan jag säga, för man vet aldrig hur en hund reagerar de första gångerna på en hundutställning, med så mycket runt omkring som kan störa.



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linnéa & gänget:

Grattis till dig och Luna!

Jag såg dig och dina fina hundar idag! Var där med min lilla tricolour-valp som fick HP och blev BIR samt BIG 2:a - och det var första gången hon någonsin ställts så nu lever jag i ett rejält lyckorus, hihi!

2:a kommentar, skriven , av Helene:

Åh så roligt! Stort grattis. :)

Kommentera inlägget här :