My Baby & Junior

publicerat i Foto/Bild;
Är namnet på vår butik som ligger på Åre Torg. För den som inte vet.. :)
Jag är så fantastiskt glad att jag följde mitt hjärta och jobbade så hårt som jag gjorde för att få min butiks idé sedan många år tillbaka i denna underbara charmiga lokal att bli verklighet. Nu har vi varit igång i 1 1/2 år och det är fantastiskt roligt. Vilken skillnad från att driva butik i Göteborg och Torslanda. Så mycket nytt folk hela tiden som gör att man aldrig tröttnar. En underbar kollega har jag också vilket är toppen!.
Webshopen har man ju snart jobbat ihjäl sig på, men nu börjar allt slit löna sig där också och efter 3år så har vi jobbat upp en fungerande nät shop som kompletterar butiken fint. Självklart finns det en hel del att jobba på för att den ska fungera ännu bättre. Bland det värsta jag vet är när man får in en beställning på nätet och så är plagget slut i butiken. Men så blir det ibland när man säljer och glömmer pricka av på webshopen.
Vet inte varför jag egentligen fick idé till det här inlägget, är bara så glad att allt blev som det blev när vi flyttade upp! :)



Modevisningar har vi haft också 3 st samt 1 skidtävling och ett snowtubbing race..
Tror mycket hellre på sådana här event för att synas än att annonsera med Rea och dylikt i tidningar.


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Lycka till Helene. Du är en fighter och så duktig.

Kram från Gull-Britt

2:a kommentar, skriven , av Helene:

Tack Gull-Britt du är så snäll :))

Kram Kram

Kommentera inlägget här :